Cléverson Israel Minikovsky (Pensando e Repensado)
Advogado
Filósofo
Jornalista (DRT 3792/SC)
Houve um período anterior à lei, o período da lei e hoje vivemos posteriores à lei abaixo da graça. Muito se questiona, sobretudo do ponto de vista leigo, porque o animal que nada tinha a ver com o meu pecado tinha de ser morto. Primeiro dizer que o salário do pecado é a morte e só a morte apaga a morte. Deus aceitou um sacrifício vicário até que Cristo, o Cordeiro, fizesse seu sacrifício infinito. A ideia de se sacrificar um animal se refere ao animal que há dentro de cada um de nós. Porque o animal é guloso e desregrado, inclusive sexualmente, o animal vive como se não existisse Deus. Neste sentido o sacrifício do animal é a crucificação dos anseios carnais para que alcancem escopo os anseios espirituais. A tradição judaica é patriarcal. E quando se ordena matar o primogênito do rebanho, significa que o próprio patriarca está sujeito a Deus. Aquilo que a biologia chama de macho alfa é oferta pacífica a Deus. A virilidade é enaltecida, mas ela está abaixo da ordem espiritual estabelecida por Deus. O holocausto da natureza animal significa que nós, composto de duas naturezas, elegemos a parte espiritual que há em nós como a regente de nossa vida, sendo que a animalidade deve submeter-se àquilo que não é animal. Enquanto que a psicanálise quer varrer da memória os registros de insatisfação do animal, a palavra de Deus quer que desprezemos os vis anseios do animal e que o corpo que carregamos conosco se reduza a servir de instrumento para realizar a caridade.
Matando o animal que hai en si
Houbo un período anterior á lei, o período da lei e hoxe vivimos posteriores á lei por debaixo da gracia. Moito se cuestiona, sobre todo desde o punto de vista secular, xa que o animal que nada tiña que ver co meu pecado tiña de ser morto. Primeiro dicir que o salario do pecado é a morte e só a morte elimina a morte. Deus aceptou un sacrificio vicário ata que Cristo, o Cordeiro, fixese seu sacrificio infinito. A idea de se sacrificar un animal se refire ao animal que hai dentro de cada un de nós. Xa que o animal é lambón e desregrado, incluso sexual, o animal vive coma se non existise Deus. Neste sentido o sacrificio do animal é a crucifixión dos anhelos carnais para que alcancen alcance os anhelos espirituais. A tradición xudaica é patriarcal. E cando se ordena matar o primoxénito do rabaño, quere dicir que o propio patriarca está suxeito a Deus. O que a bioloxía chama de macho alfa é oferta pacífica a Deus. A virilidade é enaltecida, pero ela está por baixo da orde espiritual establecida por Deus. O holocausto da natureza animal quere dicir que nós, composto de dúas naturezas, eliximos a parte espiritual que hai en nós como o rexente de nosa vida, sendo que a animalidade debe someter-se a aquilo que non é animal. Mentres que a psicanálise quere varrer da memoria os rexistros de insatisfacción do animal, a palabra de Deus queira que desprezemos os vis anhelos do animal e que o corpo que cargados connosco se reduza a servir de instrumento para realizar a caridade.
Matar al animal en usted
Hubo un período anterior a la ley, el período de la ley y siguiendo las leyes que vivimos bajo la gracia. Aún quedan preguntas, sobre todo desde el punto de vista de un laico, porque el animal que no tenía nada que ver con mi pecado tenía que ser asesinado. Primero dice que la paga del pecado es la muerte y sólo muerte borra la muerte. Dios aceptó un sacrificio vicario hasta que Cristo, el Cordero, hizo su sacrificio infinito. La idea de sacrificar un animal se refiere a un animal que está dentro de cada uno de nosotros. Debido a que el animal es codiciosa y rebelde, incluso sexual, el animal vive como si Dios no existiera. En este sentido, el sacrificio de los animales es la crucifixión de los deseos carnales para alcanzar los anhelos espirituales de alcance. La tradición judía es patriarcal. Y cuando se recibe la orden de matar a los primogénitos del rebaño, significa que el propio patriarca está sujeta a Dios. Lo que llama la biología macho alfa es ofrendas a Dios. La virilidad es exaltado, pero está por debajo del orden espiritual establecido por Dios. El holocausto de la naturaleza animal significa que, compuesto de dos naturalezas, hemos elegido la parte espiritual en nosotros como el gobernante de nuestras vidas, y la animalidad debe someterse a lo que no es animal. Si bien el psicoanálisis quiere borrar los registros de memoria de la insatisfacción de los animales, la palabra de Dios nos quiere a despreciar los deseos viles de los animales y el cuerpo que llevamos con nosotros se reduce a servir de instrumento para llevar a cabo obras de caridad.
Killing the animal in you
There was a period before the law, the period of the law and following the law we live under grace. Questions remain, particularly from the standpoint of a layman, because the animal that had nothing to do with my sin had to be killed. First say that the wages of sin is death and only death erases death. God accepted a vicarious sacrifice until Christ, the Lamb, made his infinite sacrifice. The idea of sacrificing an animal refers to an animal that is within each of us. Because the animal is greedy and unruly, even sexually, the animal lives as if God did not exist. In this sense the sacrifice of the animal is the crucifixion of carnal desires to achieve the scope spiritual longings. The Jewish tradition is patriarchal. And when it is ordered to kill the firstborn of the flock, means that the patriarch himself is subject to God. What biology calls alpha male is offerings to God. Virility is exalted, but it is below the spiritual order established by God. The holocaust of animal nature means that we, composed of two natures, we elected the spiritual part in us as the ruler of our lives, and the animality must submit themselves to what is not animal. While psychoanalysis wants to wipe the memory records of dissatisfaction of the animal, the word of God wants us to despise the vile desires of the animal and the body we carry with us reduces to serve as an instrument to carry out charity.