Cléverson Israel Minikovsky (Pensando e Repensado)
Advogado
Filósofo
Jornalista (DRT 3792/SC)
Bênção
Peniel é o lugar da bênção. No sentido de que ali Jacó teve uma luta com Deus. Por essa razão mesma, passou a se chamar Israel. A ideia do texto não anula aquilo que Paulo chama de graça, mas deixa claro que a bênção tem de ser precedida pela batalha. Porque a bênção é um corolário de muita luta. A bênção não é uma conquista. Porque a conquista é mérito do esforço próprio e guarda conexão direta com ele. A bênção é um favor de Deus. E, em que pese todo nosso esforço, ela é imerecida. Nosso esforço, jungido à oração, apenas tem o poder de sensibilizar o Abençoador. Em João 5 verso 14 vemos que para manter a bênção é necessário cessar a prática do pecado, em Salmo 133 verso 3 vemos que para manter a bênção é necessário louvar e visitar o Santo Lugar e, por fim, em Malaquias 3 verso 10 a condição para a mantença da bênção é a oferta do dízimo. A bênção é um recurso infinito. Quanto mais distribuímos a quem nos ladeia, mais fartos ficamos da mesma. A bênção não é copo cheio. Ou ela transborda e aí aumenta, ou ela é guardada e tende à carestia. Essa é a lei não só do mundo espiritual, entendido como imaterialidade, mas a lei da vida. A bênção é um dar. É dando que se recebe, mas o abençoar não deve reservar-se antecipadamente no plano ideal a perspectiva de uma retribuição.
Bendición
Peniel é o lugar da bendición. No sentido de que alí Jacob tivo unha loita con Deus. Por esa razón mesma, pasou a se chamar Israel. A idea do texto non anula o que Paulo chama de balde, pero deixa claro que a bendición debe ser precedida pola batalla. Porque a bendición é un corolario de moita loita. A bendición non é unha conquista. Porque a conquista é mérito do esforzo propio e garda conexión directa con el. A bendición é un favor de Deus. E, en que pese todo o noso esforzo, é imerecida. Noso esforzo, jungido á oración, só ten o poder de sensibilizar o Abençoador. En Xoán 5 verso 14 vemos que para manter a bendición é necesario cesar a práctica do pecado, en Sal 133 verso 3 vemos que para manter a bendición é necesario louvar e visitar o Santo Lugar e, por fin, en Malaquías 3 verso 10 a condición para a mantença da bendición é a oferta do dízimo. A bendición é un recurso infinito. Canto máis distribuídos a quen nos Ladeia, máis fartos quedamos da mesma. A bendición non é vaso cheo. Ou ela desborda aí aumenta ou ela é gardada e tende a carestia. Esa é a lei non só do mundo espiritual, entendido como imaterialidade, pero a lei da vida. A bendición é un dar. E dando que se recibe, pero o bendicir non debe reservarse anticipadamente no plano ideal a perspectiva dunha retribución.
Bendición
Peniel es el lugar de bendición. En el sentido de que Jacob tuvo una pelea con Dios. Por esta misma razón, pasó a llamarse Israel. La idea de que el texto no anula lo que Pablo llama de forma gratuita, pero deja claro que la bendición debe ir precedida de batalla. Debido a que la bendición es un corolario de la lucha mucho. La bendición no es un logro. Porque ganar vale la pena el esfuerzo propio y guarda relación directa con ella. La bendición es un favor de Dios. Y, a pesar de todos nuestros esfuerzos, es inmerecida. Nuestro esfuerzo, uncidos a la oración, sólo tiene el poder para sensibilizar a la bendice. En Juan 5, versículo 14 vemos que para mantener bendición debe detener la práctica del pecado en el Salmo 133 versículo 3 vemos que para seguir alabando y bendiciendo, es necesario visitar el santuario, y finalmente, en Malaquías 3, versículo 10, la condición para el mantenimiento de la bendición es el don del diezmo. La bendición es un recurso infinito. Cuanto más que distribuir los flancos, estábamos más cansados de él. La bendición no es de cristal lleno. O se desborda y luego aumenta, o se almacena y se tiende a la hambruna. Esto no sólo es la ley del mundo espiritual, entendida como inmaterial, pero la ley de la vida. La bendición es dar. Es en el dar que recibir, pero no la bendición debe ser reservado con antelación ideal sería que la perspectiva de la retribución.
Blessing
Peniel is the place of blessing. In the sense that there Jacob had a fight with God. For this very reason, was renamed Israel. The idea of the text does not nullify what Paul calls for free, but makes clear that the blessing must be preceded by battle. Because the blessing is a corollary of much fighting. The blessing is not an achievement. Because winning is worth the effort itself and saves direct connection with it. The blessing is a favor of God. And, despite all our efforts, it is undeserved. Our effort, yoked to prayer, only has the power to sensitize the blesser. In John 5 verse 14 we see that to keep blessing you must stop the practice of sin in Psalm 133 verse 3 we see that to keep praising and blessing it is necessary to visit the Holy Place, and finally, in Malachi 3 verse 10 the condition for the maintenance of blessing is the gift of tithing. The blessing is an infinite resource. The more who distribute the flanks, we were more tired of it. The blessing is not full glass. Or it overflows and then increases, or it is stored and tends to famine. This is not only the law of the spiritual world, understood as immaterial, but the law of life. The blessing is a give. It is in giving that we receive, but not the blessing should be reserved in advance Ideally the prospect of retribution.
Bênção
Peniel é o lugar da bênção. No sentido de que ali Jacó teve uma luta com Deus. Por essa razão mesma, passou a se chamar Israel. A ideia do texto não anula aquilo que Paulo chama de graça, mas deixa claro que a bênção tem de ser precedida pela batalha. Porque a bênção é um corolário de muita luta. A bênção não é uma conquista. Porque a conquista é mérito do esforço próprio e guarda conexão direta com ele. A bênção é um favor de Deus. E, em que pese todo nosso esforço, ela é imerecida. Nosso esforço, jungido à oração, apenas tem o poder de sensibilizar o Abençoador. Em João 5 verso 14 vemos que para manter a bênção é necessário cessar a prática do pecado, em Salmo 133 verso 3 vemos que para manter a bênção é necessário louvar e visitar o Santo Lugar e, por fim, em Malaquias 3 verso 10 a condição para a mantença da bênção é a oferta do dízimo. A bênção é um recurso infinito. Quanto mais distribuímos a quem nos ladeia, mais fartos ficamos da mesma. A bênção não é copo cheio. Ou ela transborda e aí aumenta, ou ela é guardada e tende à carestia. Essa é a lei não só do mundo espiritual, entendido como imaterialidade, mas a lei da vida. A bênção é um dar. É dando que se recebe, mas o abençoar não deve reservar-se antecipadamente no plano ideal a perspectiva de uma retribuição.
Bendición
Peniel é o lugar da bendición. No sentido de que alí Jacob tivo unha loita con Deus. Por esa razón mesma, pasou a se chamar Israel. A idea do texto non anula o que Paulo chama de balde, pero deixa claro que a bendición debe ser precedida pola batalla. Porque a bendición é un corolario de moita loita. A bendición non é unha conquista. Porque a conquista é mérito do esforzo propio e garda conexión directa con el. A bendición é un favor de Deus. E, en que pese todo o noso esforzo, é imerecida. Noso esforzo, jungido á oración, só ten o poder de sensibilizar o Abençoador. En Xoán 5 verso 14 vemos que para manter a bendición é necesario cesar a práctica do pecado, en Sal 133 verso 3 vemos que para manter a bendición é necesario louvar e visitar o Santo Lugar e, por fin, en Malaquías 3 verso 10 a condición para a mantença da bendición é a oferta do dízimo. A bendición é un recurso infinito. Canto máis distribuídos a quen nos Ladeia, máis fartos quedamos da mesma. A bendición non é vaso cheo. Ou ela desborda aí aumenta ou ela é gardada e tende a carestia. Esa é a lei non só do mundo espiritual, entendido como imaterialidade, pero a lei da vida. A bendición é un dar. E dando que se recibe, pero o bendicir non debe reservarse anticipadamente no plano ideal a perspectiva dunha retribución.
Bendición
Peniel es el lugar de bendición. En el sentido de que Jacob tuvo una pelea con Dios. Por esta misma razón, pasó a llamarse Israel. La idea de que el texto no anula lo que Pablo llama de forma gratuita, pero deja claro que la bendición debe ir precedida de batalla. Debido a que la bendición es un corolario de la lucha mucho. La bendición no es un logro. Porque ganar vale la pena el esfuerzo propio y guarda relación directa con ella. La bendición es un favor de Dios. Y, a pesar de todos nuestros esfuerzos, es inmerecida. Nuestro esfuerzo, uncidos a la oración, sólo tiene el poder para sensibilizar a la bendice. En Juan 5, versículo 14 vemos que para mantener bendición debe detener la práctica del pecado en el Salmo 133 versículo 3 vemos que para seguir alabando y bendiciendo, es necesario visitar el santuario, y finalmente, en Malaquías 3, versículo 10, la condición para el mantenimiento de la bendición es el don del diezmo. La bendición es un recurso infinito. Cuanto más que distribuir los flancos, estábamos más cansados de él. La bendición no es de cristal lleno. O se desborda y luego aumenta, o se almacena y se tiende a la hambruna. Esto no sólo es la ley del mundo espiritual, entendida como inmaterial, pero la ley de la vida. La bendición es dar. Es en el dar que recibir, pero no la bendición debe ser reservado con antelación ideal sería que la perspectiva de la retribución.
Blessing
Peniel is the place of blessing. In the sense that there Jacob had a fight with God. For this very reason, was renamed Israel. The idea of the text does not nullify what Paul calls for free, but makes clear that the blessing must be preceded by battle. Because the blessing is a corollary of much fighting. The blessing is not an achievement. Because winning is worth the effort itself and saves direct connection with it. The blessing is a favor of God. And, despite all our efforts, it is undeserved. Our effort, yoked to prayer, only has the power to sensitize the blesser. In John 5 verse 14 we see that to keep blessing you must stop the practice of sin in Psalm 133 verse 3 we see that to keep praising and blessing it is necessary to visit the Holy Place, and finally, in Malachi 3 verse 10 the condition for the maintenance of blessing is the gift of tithing. The blessing is an infinite resource. The more who distribute the flanks, we were more tired of it. The blessing is not full glass. Or it overflows and then increases, or it is stored and tends to famine. This is not only the law of the spiritual world, understood as immaterial, but the law of life. The blessing is a give. It is in giving that we receive, but not the blessing should be reserved in advance Ideally the prospect of retribution.