Cléverson Israel Minikovsky (Pensando e Repensado)
Advogado
Filósofo
Jornalista (DRT 3792/SC)
Sua boca vai marcar os limites de sua vida
Jesus é Palavra. Por meio da palavra o universo foi criado. Em Marcos 11, 27-33 vemos que os fariseus queriam encurralar Jesus fazendo-o réu de suas próprias palavras. Mas Jesus que é o Mestre dos Mestres, inclusive Mestre da Palavra, aceitou as regras do jogo e usando a própria estratégia dos seus opositores fez-lhes desfalecer o argumento. Em Provérbios 18, 20-21 lemos que “do fruto da boca enche-se o estômago do homem; o produto dos lábios o satisfaz. A língua tem poder sobre a vida e sobre a morte; os que gostam de usá-la comerão do seu fruto”. E em Tiago 3,4 “tomem também como exemplo os navios; embora sejam tão grandes e impelidos por fortes ventos, são dirigidos por um leme muito pequeno, conforme a vontade do piloto”. Quando os doze espias foram explorar Canaã, dez deles, ao contrário de Josué e Calebe, disseram que os moradores da região eram como gigantes e que os israelitas pareciam gafanhotos quando comparados com eles. Então o povo disse “para que Moisés e Josué nos trouxeram para cá? Melhor seria que tivéssemos morrido no Egito ou neste deserto”. Deus disse: “Juro pelo meu nome, declara o Senhor, que farei a vocês tudo o que pediram: Cairão neste deserto os cadáveres de todos vocês, de vinte anos para cima, que foram contados no recenseamento e que se queixaram contra mim” (Números 14, 28-29). A palavra tem tanto poder que o mover da montanha não está tanto na fé, mas na palavra de ordem “arranca-te daqui e lança-te ao mar”. Devemos proclamar a vitória ainda que não crendo intimamente nela. Porque a palavra vai infundindo fé e criando uma atmosfera que, não obstante, num primeiro momento, contraria aquilo que é visto e experimentado, tem o poder de fazer concretizar o cogitado e querido, sobrepondo o espiritual e o ideal sobre o material. Em Malaquias vemos que a pobreza é fruto da torpeza das palavras, tais como, por exemplo, dizer que “é inútil servir a Deus”. Em Mateus 12,36 encontramos “Mas eu lhes digo que, no dia do juízo, os homens haverão de dar conta de toda palavra inútil que tiverem falado”. A fórmula da vitória e do fracasso é a mesma, a fórmula da maldição e da bênção é a mesma : a palavra dita. E há três coisas que não voltam mais: o tempo depois de transcorrido, a atitude depois de consumada e a palavra depois de proferida. Se, entretanto, a palavra dita já não foi a melhor palavra, o melhor que se tem a fazer é que, doravante, não se pronuncie palavra alguma que não seja palavra compatível com a vontade de Deus.
A súa boca vai marcar os límites da súa vida
Xesús é Palabra. Por medio da palabra o universo foi creado. En Marcos 11, 27-33 vemos que os fariseos querían acurralar Xesús facéndose o reo das súas propias palabras. Pero Xesús que é o Mestre dos Mestres, ata Mestra da Palabra, aceptou as regras do xogo e usar a propia estratexia dos seus opositores fíxolles desfalecer o argumento. En Proverbios 18, 20-21 lemos que "o froito da boca énchese o estómago do home, o produto dos beizos o satisfai. A lingua ten poder sobre a vida e sobre a morte, os que lles gusta usala comerán do froito ". E en Santiago 3,4 "tomen tamén como exemplo os buques; aínda que sexan tan grandes e impelidos por fortes ventos, son dirixidos por un leme moi pequeno, conforme a vontade do piloto". Cando os doce espias foron explotar Canaã, dez deles, ao contrario de Josué e Calebe, dixeron que os veciños da rexión eran como xigantes e os israelís parecían saltóns cando comparar con eles. Entón o pobo dixo "para que Moisés e Josué nos trouxeron para aquí? Mellor sería que tivésemos morto en Exipto ou neste deserto ". Deus dixo: "Xuro polo meu nome, declara o Señor, que farei a vostedes todo o que pediron: Caerán neste deserto os cadáveres de todos vostedes, de vinte anos para arriba, que foron contados no censo e que se queixaron contra min" (Números 14, 28-29). A palabra ten tanto poder que mover da montaña non está tanto na fe, pero na consigna "arrinca-te aquí e lanza-te ao mar". Debemos proclamar a vitoria aínda que non crendo moi nela. Porque a palabra vai infundir fe e creando unha atmosfera que, non obstante, nun primeiro momento, contraría o que é visto e probado, ten o poder de facer concretar o matinado e querido, superpoñendo o espiritual eo ideal sobre o material. En Malaquias vemos que a pobreza é froito da torpeza das palabras, como, por exemplo, dicir que "é inútil servir a Deus". En Mateo 12,36 atopamos "Pero eu dígolles que, o día do xuízo, os homes haberá de darse conta de toda palabra inútil que teñan falado". A fórmula da vitoria e do fracaso é o mesmo, a fórmula da maldición e da bendición é a mesma: a palabra dita. E hai tres cousas que non volven máis: o tempo despois de transcorrido, a actitude despois de consumada ea palabra despois de proferida. Se, con todo, a palabra dita xa non foi a mellor palabra, o mellor que se ten que facer é que, de agora en diante, non se pronuncie palabra algunha que non sexa palabra compatible coa vontade de Deus.
Su boca se marcan los límites de su vida
Jesús es la Palabra. A través de la palabra universo fue creado. En Marcos 11, 27-33 vemos que los fariseos querían atrapar a Jesús haciéndole culpable de sus propias palabras. Pero Jesús es el Maestro de Maestros, incluyendo Maestro de la Palabra, acepta las reglas del juego y utilizando la misma estrategia de sus oponentes hicieron argumento desmayo. En Proverbios 18: 20-21, leemos que "el fruto de su boca se llena el estómago del hombre, el producto cumple con los labios. En la lengua hay poder de vida y muerte, y los que gustan usarla comerán de su fruto”. Y en Santiago 3,4 "también se incluye como tomar un ejemplo, aunque son tan grandes e impulsadas por fuertes vientos, son gobernadas con un muy pequeño timón, de acuerdo a la voluntad del piloto”. Cuando los doce espías a explorar Canaán, diez de ellos, a diferencia de Josué y Caleb, dijo que los lugareños eran como gigantes y los israelitas parecían saltamontes comparados con ellos. Entonces el pueblo dijo: "Moisés y Josué que nos ha traído aquí? Sería mejor si hubiéramos muerto en Egipto o en el desierto”. Dios dijo: "Juro por mi nombre, dice el Señor, haré todo lo que usted solicitó: caerán en este desierto los cadáveres de todos ustedes, de veinte años arriba, que fueron contados en el censo y que se quejó en contra de mí" (Números 14: 28-29). La palabra tiene tanto poder que la montaña no se mueve mucho en la fe, sino en el lema "te arrebatará y te tiran por la borda”. Debemos proclamar la victoria, mientras que no lo creía muy de cerca. Debido a que la palabra produce infusión y la creación de una atmósfera que, aunque, en un principio, al contrario de lo que se ve y experimenta, tiene el poder de realizar el estimado en proyecto, anulando ideal de lo espiritual y lo material. En Malaquías vemos que la pobreza es el resultado de la estupidez de las palabras, como, por ejemplo, diciendo que "es inútil servir a Dios." En Mateo 12,36 encontramos "Pero yo os digo que en el día del juicio los hombres darán cuenta de toda palabra ociosa que hablen." La fórmula de la victoria y el fracaso es lo mismo, la fórmula de la maldición y la bendición es la misma: la palabra hablada. Y hay tres cosas que nunca vuelven: el tiempo transcurrido después de la actitud y consumado después de la palabra después de dado. Sin embargo, si la palabra no se ha dicho la mejor palabra, lo mejor que hay que hacer es que a partir de ahora no pronunciar una palabra esa palabra no es compatible con la voluntad de Dios.
Your mouth will mark the boundaries of your life
Jesus is the Word. Through word the universe was created. In Mark 11, 27-33 we see that the Pharisees wanted to trap Jesus making him guilty of their own words. But Jesus is the Master of Masters, including Master's Word, accepted the rules of the game and using the very strategy of their opponents made them swoon argument. In Proverbs 18: 20-21, we read that "the fruit of his mouth fills up the stomach of man, the product meets the lips. The tongue has the power of life and death, and those who like to use it shall eat the fruit thereof”. And in James 3.4 "also take ships as an example, although they are so large and driven by fierce winds, they are steered by a very small rudder, according to the will of the pilot." When the twelve spies were exploring Canaan, ten of them, unlike Joshua and Caleb, said locals were like giants and the Israelites seemed grasshoppers compared to them. Then the people said, "that Moses and Joshua brought us here? Would be better if we had died in Egypt or in the wilderness”. God said: "I swear by my name, saith the Lord, I will do everything that you asked for: they shall fall in this wilderness the corpses of all of you, from twenty years old and upward, who were counted in the census and who complained against me" (Numbers 14: 28-29). The word has so much power that the mountain is not moving much on faith, but on the slogan "pluck you out and throw you overboard”. We must proclaim victory while not believing it closely. Because the word infuse faith and creating an atmosphere that although, at first, contrary to what is seen and experienced, has the power to realize the contemplated dear, overriding ideal of the spiritual and the material. In Malachi we see that poverty is the result of the stupidity of the words, such as, for example, saying that "it is futile to serve God”. In Matthew 12.36 we find "But I tell you that on the day of judgment, men will give account for every careless word they have spoken”. The formula of victory and failure is the same, the formula of the curse and the blessing is the same: the spoken word. And there are three things never return: the time elapsed after the attitude and consummate after word after given. If, however, the word has not been said already the best word, the best you have to do is that henceforth not pronounce a word that word is not compatible with God's will.